+48 579 746 366

Kurs sternika motorowodnego

950,00 

W trakcie szkolenia 3 osoby + instruktor na łodzi.

Szkolenie teoretyczne:
Dostęp do wykładów online, książka PDF oraz przykładowe.

Dlaczego warto wybrać?

   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="M418-340q24 24 62 23.5t56-27.5l224-336-336 224q-27 18-28.5 55t22.5 61Zm62-460q59 0 113.5 16.5T696-734l-76 48q-33-17-68.5-25.5T480-720q-133 0-226.5 93.5T160-400q0 42 11.5 83t32.5 77h552q23-38 33.5-79t10.5-85q0-36-8.5-70T766-540l48-76q30 47 47.5 100T880-406q1 57-13 109t-41 99q-11 18-30 28t-40 10H204q-21 0-40-10t-30-28q-26-45-40-95.5T80-400q0-83 31.5-155.5t86-127Q252-737 325-768.5T480-800Zm7 313Z"/></svg> Szkolenie jednodniowe
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="m437-398 227-226-57-57-170 170-85-85-56 56 141 142ZM40-120v-80h880v80H40Zm120-120q-33 0-56.5-23.5T80-320v-440q0-33 23.5-56.5T160-840h640q33 0 56.5 23.5T880-760v440q0 33-23.5 56.5T800-240H160Zm0-80h640v-440H160v440Zm0 0v-440 440Z"/></svg> Część teoretyczną przyswajasz w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie, dzięki platformie e-learnignowej oraz książce w PDF
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="M222-200 80-342l56-56 85 85 170-170 56 57-225 226Zm0-320L80-662l56-56 85 85 170-170 56 57-225 226Zm298 240v-80h360v80H520Zm0-320v-80h360v80H520Z"/></svg> Egzamin przeprowadzamy tego samego dnia
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="M0-240v-63q0-43 44-70t116-27q13 0 25 .5t23 2.5q-14 21-21 44t-7 48v65H0Zm240 0v-65q0-32 17.5-58.5T307-410q32-20 76.5-30t96.5-10q53 0 97.5 10t76.5 30q32 20 49 46.5t17 58.5v65H240Zm540 0v-65q0-26-6.5-49T754-397q11-2 22.5-2.5t23.5-.5q72 0 116 26.5t44 70.5v63H780Zm-455-80h311q-10-20-55.5-35T480-370q-55 0-100.5 15T325-320ZM160-440q-33 0-56.5-23.5T80-520q0-34 23.5-57t56.5-23q34 0 57 23t23 57q0 33-23 56.5T160-440Zm640 0q-33 0-56.5-23.5T720-520q0-34 23.5-57t56.5-23q34 0 57 23t23 57q0 33-23 56.5T800-440Zm-320-40q-50 0-85-35t-35-85q0-51 35-85.5t85-34.5q51 0 85.5 34.5T600-600q0 50-34.5 85T480-480Zm0-80q17 0 28.5-11.5T520-600q0-17-11.5-28.5T480-640q-17 0-28.5 11.5T440-600q0 17 11.5 28.5T480-560Zm1 240Zm-1-280Z"/></svg> Szkolenie jest przeprowadzane przez doświadczoną i opływaną kadrę z doświadczeniem morskim

Czym pływamy?

Pływamy łodzią typu RIB o długości 450 cm wyposażoną w silnik zaburtowy marki Yamaha o mocy 70 KM. Łódź rozpędza się do prędkości 35kn, czyli około 65 km/h.

Co obejmują zajęcia praktyczne?

   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="M686-132 444-376q-20 8-40.5 12t-43.5 4q-100 0-170-70t-70-170q0-36 10-68.5t28-61.5l146 146 72-72-146-146q29-18 61.5-28t68.5-10q100 0 170 70t70 170q0 23-4 43.5T584-516l244 242q12 12 12 29t-12 29l-84 84q-12 12-29 12t-29-12Zm29-85 27-27-256-256q18-20 26-46.5t8-53.5q0-60-38.5-104.5T386-758l74 74q12 12 12 28t-12 28L332-500q-12 12-28 12t-28-12l-74-74q9 57 53.5 95.5T360-440q26 0 52-8t47-25l256 256ZM472-488Z"/></svg> Obsługa jachtu oraz silnika
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="m352-522 86-87-56-57-44 44-56-56 43-44-45-45-87 87 159 158Zm328 329 87-87-45-45-44 43-56-56 43-44-57-56-86 86 158 159Zm24-567 57 57-57-57ZM290-120H120v-170l175-175L80-680l200-200 216 216 151-152q12-12 27-18t31-6q16 0 31 6t27 18l53 54q12 12 18 27t6 31q0 16-6 30.5T816-647L665-495l215 215L680-80 465-295 290-120Zm-90-80h56l392-391-57-57-391 392v56Zm420-419-29-29 57 57-28-28Z"/></svg> Rozwiązania techniczne na jachcie
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="M152-80h-32v-80h32q48 0 91.5-10.5T341-204q38 19 66.5 31.5T480-160q44 0 72.5-12.5T619-204q53 23 97.5 33.5T809-160h31v80h-31q-49 0-95.5-9T622-116q-40 19-73 27t-69 8q-36 0-68.5-8T339-116q-45 18-91.5 27T152-80Zm328-160q-60 0-105-40l-45-40q-27 27-60.5 46T198-247l-85-273q-5-17 3-31t25-19l59-16v-134q0-33 23.5-56.5T280-800h100v-80h200v80h100q33 0 56.5 23.5T760-720v134l59 16q17 5 25 19t3 31l-85 273q-38-8-71.5-27T630-320l-45 40q-45 40-105 40Zm2-80q31 0 55-20.5t44-43.5l46-53 41 42q11 11 22.5 20.5T713-355l46-149-279-73-278 73 46 149q11-10 22.5-19.5T293-395l41-42 46 53q20 24 45 44t57 20ZM280-607l200-53 200 53v-113H280v113Zm201 158Z"/></svg> Manewry portowe - odchodzenie i podchodzenie do pomostu (longside, Y bom, rufą, dziobem)
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="M480-80q-61 0-125-22t-116-60q-52-38-85.5-89T120-360v-120l160 120-62 62q29 51 92 88t130 47v-357H320v-80h120v-47q-35-13-57.5-43.5T360-760q0-50 35-85t85-35q50 0 85 35t35 85q0 39-22.5 69.5T520-647v47h120v80H520v357q67-10 130-47t92-88l-62-62 160-120v120q0 58-33.5 109T721-162q-52 38-116 60T480-80Zm0-640q17 0 28.5-11.5T520-760q0-17-11.5-28.5T480-800q-17 0-28.5 11.5T440-760q0 17 11.5 28.5T480-720Z"/></svg> Odchodzenie i podchodzenie do boi cumowniczej
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="m270-120-10-88 114-314q15 14 32.5 23.5T444-484L334-182l-64 62Zm420 0-64-62-110-302q20-5 37.5-14.5T586-522l114 314-10 88ZM480-520q-50 0-85-35t-35-85q0-39 22.5-69.5T440-752v-88h80v88q35 12 57.5 42.5T600-640q0 50-35 85t-85 35Zm0-80q17 0 28.5-11.5T520-640q0-17-11.5-28.5T480-680q-17 0-28.5 11.5T440-640q0 17 11.5 28.5T480-600Z"/></svg> Manewry na wodzie
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="m226-559 78 33q14-28 29-54t33-52l-56-11-84 84Zm142 83 114 113q42-16 90-49t90-75q70-70 109.5-155.5T806-800q-72-5-158 34.5T492-656q-42 42-75 90t-49 90Zm178-65q-23-23-23-56.5t23-56.5q23-23 57-23t57 23q23 23 23 56.5T660-541q-23 23-57 23t-57-23Zm19 321 84-84-11-56q-26 18-52 32.5T532-299l33 79Zm313-653q19 121-23.5 235.5T708-419l20 99q4 20-2 39t-20 33L538-80l-84-197-171-171-197-84 167-168q14-14 33.5-20t39.5-2l99 20q104-104 218-147t235-24ZM157-321q35-35 85.5-35.5T328-322q35 35 34.5 85.5T327-151q-25 25-83.5 43T82-76q14-103 32-161.5t43-83.5Zm57 56q-10 10-20 36.5T180-175q27-4 53.5-13.5T270-208q12-12 13-29t-11-29q-12-12-29-11.5T214-265Z"/></svg> Pływanie w ślizgu
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="M480-80q-83 0-156-31.5T197-197q-54-54-85.5-127T80-480q0-83 31.5-156T197-763q54-54 127-85.5T480-880q83 0 156 31.5T763-763q54 54 85.5 127T880-480q0 83-31.5 156T763-197q-54 54-127 85.5T480-80ZM364-182l48-110q-42-15-72.5-46.5T292-412l-110 46q23 64 71 112t111 72Zm-72-366q17-42 47.5-73.5T412-668l-46-110q-64 24-112 72t-72 112l110 46Zm188 188q50 0 85-35t35-85q0-50-35-85t-85-35q-50 0-85 35t-35 85q0 50 35 85t85 35Zm116 178q63-24 110.5-71.5T778-364l-110-48q-15 42-46 72.5T550-292l46 110Zm72-368 110-46q-24-63-71.5-110.5T596-778l-46 112q41 15 71 45.5t47 70.5Z"/></svg> MOB (man overboard)- manewr człowiek za burtą
   <svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" height="24px" viewBox="0 -960 960 960" width="24px" fill="#1f1f1f"><path d="M120-240q-33 0-56.5-23.5T40-320q0-33 23.5-56.5T120-400h10.5q4.5 0 9.5 2l182-182q-2-5-2-9.5V-600q0-33 23.5-56.5T400-680q33 0 56.5 23.5T480-600q0 2-2 20l102 102q5-2 9.5-2h21q4.5 0 9.5 2l142-142q-2-5-2-9.5V-640q0-33 23.5-56.5T840-720q33 0 56.5 23.5T920-640q0 33-23.5 56.5T840-560h-10.5q-4.5 0-9.5-2L678-420q2 5 2 9.5v10.5q0 33-23.5 56.5T600-320q-33 0-56.5-23.5T520-400v-10.5q0-4.5 2-9.5L420-522q-5 2-9.5 2H400q-2 0-20-2L198-340q2 5 2 9.5v10.5q0 33-23.5 56.5T120-240Z"/></svg> Zajęcia z linami – nauka podstawowych węzłów żeglarskich (knagowy, cumowniczy, ratowniczy, kotwiczny, szotowy, prosty)

Rozpoczęcie kursu
Pierwsza grupa od godz. 10:00

Opłaty dodatkowe
Egzamin 250zł
Opłata za wydanie patentu 50zł

Gdzie szkolenie praktyczne i egzamin?
Stanica Stowarzyszenia Żeglarskiego Szkwał, ul. Plażowa, 44-172 Niewiesze

Ikona połączenia